February 15, 2013

Mini Album Websters

Melanie organiseerde een online crop op het SA forum. De tutorial bleek een superleuk mini-album dat ik al eens eerder aan de hand van haar beschrijving heb gemaakt. Dát album is inmiddels bij een andere eigenaar dus ik vond het leuk om een nieuwe voor mezelf te maken.
Het is een bummetje met pockets zodat je extra veel mini fotootjes kwijt kunt. Deze heb ik bekleedt met restjes Websters papier.
De sluiting heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz en grungeboard. Dit heb ik bewerkt met embossingpoeder en vastgezet met brads.
Ik heb het album van binnen nog niet verder afgewerkt, dat komt als ik er een bestemming voor heb.



Verder heb ik niks meegemaakt...

If friends were flowers....(with shrink foil flowers)

Op het SA forum deed ik mee met een secret scraplift, georganiseerd door Mazina. De uitwerkingen van mijn groep kun je hier zien
Dit is de mijne, ik heb weer het papier gebruikt van We R Memorykeepers uit de oktoberkit van Scrapfever.

This is my take on the "secret scraplift" activity I joined at the SA forum. The flowers are made with large 3D stamps and shrink foil. After shrinking, I colored them with embossingpowder.



De bloemen zijn gemaakt met Viva Decor 3D stempels en Krimpie Dinkie. Daarna heb ik ze ingekleurd met verschillende kleuren embossingpoeder.









Verder heb ik niks meegemaakt...

February 12, 2013

Potje Merci

Dit glazen voorraadpotje heb ik eerst gevuld met merci-chocolaatjes.
Vervolgens met kant, blaadjeslint en bloemetjes aan de slag gegaan en tot slot afgewerkt met een felicitatielabeltje.
Is een lief cadeautje toch?




Verder heb ik niks meegemaakt...

February 5, 2013

Smile

Deze layout heb ik ingezonden voor de nieuwe sketch-challenge bij Inspired Blueprints
Het papier is van We R Memorykeepers en komt uit de Scrapfeverkit van oktober. Ik heb er nog een layout mee gemaakt maar die staat nog onder embargo hihi.

Here's my take on the february sketch challenge at inspired blueprints
Papers are from We R Memorykeepers and from the oktober kit at Scrapfever. I made another layout with these papers, but cannot show that one yet.



Eerst heb ik het achtergrondpapier wat opgeleukt met een mask en molding pasta. Daarna lekker met glimmermist bewerkt.
First I made the background with a mask, molding paste and glimmermist.

De zeepaardjes zijn gemaakt met een siliconenmal waar ik UTEE en blauw en groen embossingpoeder in heb gegoten.
The sea horses are made using a silicon mold, UTEE and colored embossingpowders.

Het koraal is gemaakt met een branch pons van Martha Stewart en het netje was ooit verpakkingsmateriaal van een zak nootjes.
Martha Stewarts branche die helped me make the corals and the netting once was packingmaterial.



Verder heb ik niks meegemaakt...